Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować TUTAJ
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników! :-)
Rejestrując się na forum uzyskujesz m.in. rabaty na cygara u forumowych partnerów (sklepy cygarowe). Zapraszamy!

Cigar Aficionado
autologowanie:
Witaj na forum Cigar Aficionado! Aby uzyskać pełny dostęp zaloguj się lub zarejestruj.

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 4s, 8gb, galaxy, iphone, mini, s4, samsung, vs

Samsung Galaxy S4 Mini vs iphone 4s 8gb
Autor Wiadomość
AdamCohiba
Nowicjusz
OPTIMUS pali Kubę !

Obecności na FOSCA: 8
Otrzymał 2 piw(a)
Wysłany: Pon 17 Lut, 2014   Samsung Galaxy S4 Mini vs iphone 4s 8gb

Drodzy forumowicze,

poradzicie ? muszę się zdecydować na jeden z tych fonów w pracy.

Nie znam się na tym za cholerę, co lepsze.

Dzięki z góry za odpowiedzi :)

Niech cigarro będzie z Wami :)

Thorvard
Początkujący Aficionado

Obecności na FOSCA: 1
Otrzymał 251 piw(a)
Wysłany: Pon 17 Lut, 2014   

Też się średnio znam, ale po szybki przeglądnięciu parametrów wybrałbym Samsunga.

Pierwsze - S4 nie posiada wejścia na kartę pamięci. Fakt, ma 16 gb wbudowanej, ale Samsung ma tyle samo, a o wytrzymałości wyrobów Apple'a lepiej nie mówić = jest duże ryzyko utraty WSZYSTKICH danych. W razie popsucia Samsunga wystarczy wyjąć kartę pamięci, i KABOOM, mamy nadla dane.
Drugie. - Samsung ma lepszy procesor, do tego używa Androida(mnie osobicię o wiele bardziej ten pasuje, ale to kwestia gustu)
Trzecie - Samsung ma lepszy aparat foto. Wszak telefon służyć winien do telefonowania, jak sama nazwa wskazuje, ale aparatus czasem się przyda
Czwarte - nie wiem, jak w tym modelu, ale moim zdaniem Apple jest nastawiony głównie na wycisk kasy od uzytkownków(patenty z niewymiennymi bateriami, innymi podzespołami itp.). Samsung zaś, co tu dużo mówić, jest dzisiaj wiodącą firmą produkującą smartfony. Do tego dla mnie na przykład Apple jest po prostu tandeciarski(pragnę przeprosić w tym momencie wszelkich użytkowników Apple'a).