|
Autor |
Wiadomość |
Stasiakov
Początkujący Aficionado


Wiek: 32 Dołączył: 14 Gru 2012 Posty: 234 Otrzymał 211 piw(a) Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 20 Lut, 2016 Rower mtb do 2k
|
|
|
Siema,
jeśli dobrze kojarzę to na tym forum są osoby, które mają większe pojęcie o rowerach niż ja. Dlatego zwracam się o poradę odnośnie wyboru hardtail'a. Prawda jest taka, że już trzeci dzień siedzę i szczerze powiedziawszy im więcej czytam i oglądam tym mniej wiem.
Wiadomo na początku ambitny budżet 800zł szybko zostal zweryfikowany i podniesiony do 1,5k.
Zdecydowany byem już na crossa ewentualnie jakiegoś fitnessa ale stwierdziłem, że na razię wolę wziąć coś bardziej kompromisowego co pozwoli mi poszaleć na różnych ścieżkach. Na konkretne i precyzyjne rozwiązania przyjdzie czas.
Jeszcze wczoraj bylem zdecydowany na KANDS COMP ER
Dzisiaj jakby znowu jestem na początku swojej drogi i waham się między wieoma rowerami. Wiem tyko tye, że najważniejsza da mnie będzie rama + ewentuanie przedni armor (wiadomo w tej cenie cudów nie ma ae żeby trochę chociaż pojeździł). Co do reszty osprzętu to jestem w stanie kupic coś slabszego i ewentualnie wymienić gdy faktycznie stwierdzę że czegoś mi brakuje ...
I tak, czy ktoś jest w stanie wybrać z pośród poniższych rowerów ten jeden (dwa) i uzasadnić swój wybór??
AUTHOR BASIC 2014 AUTHOR PEGAS 2014
KELLYS TNT 50 2015
KELYS SPIDER 50 2015
MERIDA BIG SEVE 40D 2014
MERIDA BIG SEVE 100 2015
Znając życie jesli juz komuś będzie się chciao przejrzeć ten przydługi post i uzasadnić swój wybór to okaże się, że nie będzie juz rozmiaru ramy, który będzie do mnie pasował - 182cm 82kg.
Z góry dzięki! |
|
|
|
 |
lunka01
Doświadczony Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Wiek: 40 Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 959 Otrzymał 447 piw(a) Skąd: Delgany
|
Wysłany: Nie 21 Lut, 2016
|
|
|
Wszystko zalezy od tego jak bardzo chcesz jezdzic i na jakim poziomie, wszystkie rowery ktore podales nadaja sie do lesnych duktow i ewentualnie tras rowerowych o poziomie trudnosci 12 latkow choc bardziej sklaniam sie ze jednak 10cio latkow.
Nie patrz na 26" powoli wychodza one z produkcji zdecydowanie teraz jest czas 29tek i 650B (27.5")
Nie zeby one byly zle (26) po prostu trendy tak sie kreuaja i coraz ciezej nalezc do nich zapasowe czesci a jak juz sa to low end. Zaleta taka ze sa tanie.
Lockout na widelcu czasem sie moze przydac choc ja swojego uzywam raz na ruski rok (co innego lock out na damperze, ale akurat szykasz hardtaila wiec teo CIe nie dotyczy).
Zdecydowanie unikalbym sterow zintegrowanych, raczej szukaj wymiennych.
Dyski im wiekszy tym lepszy (ocyzwiscie w obrebie tej saemj marki)
Jesli chodzi o osprzet szukaj zdecydowanie shimano i sram, nie zeby inne byly zle ale tych jest odcholery i latwiej do nich cos dopsasowac. |
_________________ https://www.youtube.com/w...RDMMsy_BaUwOGjI
JAK CI SIE MOJ POST O D**** MARYNY NIE PODOBA TO WCISNIJ IKONKE IGNORUJ W PRAWYM GORNYM ROGU MOJEGO POSTU |
|
|
|
 |
Musashi
Nowicjusz


Wiek: 37 Dołączył: 13 Sie 2014 Posty: 27 Otrzymał 10 piw(a) Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 02 Mar, 2016
|
|
|
W zasadzie to nie wiele napisałeś o tym gdzie będziesz najczęściej używał tego roweru? Na jakiego typu ścieżki? Jeśli to będzie jazda po zwykłych asfaltówkach to kieruj się w stronę rowerów turystycznych (ew miejskich ale te nie maja amo) a jesli planujesz bardziej jeździć po mniej ubitych drogach i po leśnych ścieżkach - w stronę górskich.
Jeśli będą to górskie to tak jak wcześniej kolega wspomniał odchodzi się powoli od 26 w kierunku 27.5 albo 29, w zasadzie biorąc pod uwagę twój wzrost to 26 odpadają. Pozostałe musisz i tak przymierzyć na siebie i dobrać do swojej budowy, stylu jazdy i miejsc gdzie będziesz jeździł. Mniejsze kola sa bardziej zwrotne i lepiej sprawdzają sie na krótkich dystansach i wąskich ścieżkach. 29 z kolei lepiej mogą chodzić na dłuższych trasach. Warto tez wspomnieć iz ramę dobiera się bardziej do długości nogi niż do wzrostu i zawsze lepiej jest przymierzyć rower na miejscu.
Kolejna sprawa to marki które wymieniłeś, przy niskim budżecie lepiej nie inwestować w takie w których duza cześć płacisz tylko i wyłącznie za markę. Jeśli z kolei z czasem chcesz dokupywać i wymieniać osprzęt to i tak utkniesz na taniej ramie w takim rowerze za 1000zl. Wez pod uwagę ze praktycznie wszyscy producenci produkują swoje ramy w Azji i sprowadzają do siebie na montaż osprzętu.
Ja osobiście używam Krossa A6 z osprzętem Shimano SLX/XT i jestem bardzo zadowolony. Kupowałem go pare lat temu w marcu właśnie kiedy zaczynały sie wyprzedaże z poprzedniego sezonu i ceny były o 10-30% niższe, w dodatku czasami osprzęt z poprzedniego roku był lepszy niż ten z nowego. Powiedziałem sprzedawcy ze szukam od razu butów i kilku innych rzeczy które również trochę kosztują a ten dal mi jeszcze większy rabat jeśli kupie wszystko u niego. W taki sposób zaoszczędziłem jakieś 1000zl i wydałem kolo 3500. No ale to już od sklepu zależy.
Co do samego osprzętu to tak jak wcześniej wspomniano sa dwie firmy - Shimano i SRAM. Z tej pierwszej szukaj najlepiej serii Alivio lub Deore no chyba ze trafisz na SLX ale to juz kwoty w okolicach 3000. SRAM z kolei to chyba jedynie x4 w tym przedziale cenowym jest wart polecenia chyba ze trafisz na wyższa klasę x5.
Jedyne co odradzam to kupowanie w takiej cenie roweru z hamulcami tarczowymi. Jest to ważny osprzęt a zazwyczaj do 2000 ciężko jest znaleźć dobre tarcze i lepiej poszukać roweru na zwykłych hamulcach i potem ewentualnie dokupić hydrauliczne jakieś. W ten sposób zaoszczędzona kasę możesz wydać na lepszy osprzęt lub ramę.
Polecam poczytać blog rowerowy http://roweroweporady.pl/ gość pisze bardzo przystępnie i zna sie na tym. Zwłaszcza tutaj http://roweroweporady.pl/jaki-rower-kupic/
Co do samych serii i firm ktore mogę polecić to właśnie Kross ze swoimi Hexagon (R3-R8) i Level (B1-B4 lub R1-R4 dla 27.5") w zależności od rocznika. Calkiem niezłe sa tez Giant Talon ale nie wiem czy znajdziesz jakiś do 2000. |
|
|
|
 |
Siódemek
Nowicjusz


Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 33 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 45 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Cybertron
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Panowie za przeproszeniem co Wy pie********
lunka01 napisał/a: |
Nie patrz na 26" powoli wychodzą one z produkcji zdecydowanie teraz jest czas 29tek i 650B (27.5")
|
Rowery z 26" kołach są w użytku i całkiem dobrze się mają i będą się dobrze miały przez jeszcze długi czas (patrz downhill). Może i faktycznie zawodowcy przechodzą na 27,5, 27,5+ lub 29 ale nie wychodzą one z produkcji. Ramy będą jeszcze bardzo długo dostępne, obręcze i szprychy także, poza tym istnieje także rynek wtórny, który jest świetny jeśli dysponuje się niezbyt wielkim budżetem.
lunka01 napisał/a: |
Zdecydowanie unikalbym sterow zintegrowanych, raczej szukaj wymiennych.
|
Z jakiego powodu? Klasyczne stery z nabijanymi miskami mają jedną wadę: mają nabijane miski. Półzintegrowane podobnie, mniej się człowiek namęczy ale dalej. Zintegrowane, wkładasz, skręcasz i jedziesz.
lunka01 napisał/a: |
Dyski im wiekszy tym lepszy (ocyzwiscie w obrebie tej saemj marki)
|
Tak tarcza 250mm a co. Duże tarcze są dobre przy downhillu aby się nie zagotowały i nie straciły właściwości hamujących albo po prostu się powyginały. Do turystycznej jazdy wystarczą 140-160mm a nawet V-ki.
Ale wracając do problemu.
To chcesz poszaleć na różnych ścieżkach ale zastanawiałeś się nad fitnessem? Może coś bardziej uniwersalnego jak cross, ok nie poszalejesz w górach ale do jazdy po lesie w 100% się nadaje i pozycja wygodniejsza. Ponadto w nowym rowerze za 2kPLN nie spodziewaj się amortyzatora z górnej półki. Może warto się zainteresować sztywnym widelcem i szerszymi kapciami (jeśli naprawdę chcesz szaleć) lub semislicami jeśli chcesz jeździć zarówno po szosie jak i czasem odwiedzić las, sam jeżdżę na rigidzie (głownie, lasy, górki, kilka razy w roku wyjazd w góry) i pod górkę zawsze jestem pierwszy, z górki trochę gorzej ale daję radę.
Nie zastanawiałeś się nad używkami? Za 2kPLN można dostać coś naprawdę wartościowego.
Jeśli nówka to polecam coś ze stajni Lazaro (na allego sporo tego). Za 2kPLN można wyrwać z hydrauliką na deore. |
_________________ "Jeżeli będę mógł umrzeć, mówiąc: „Życie jest takie piękne”, to nic poza tym nie jest istotne." Michael Corleone |
|
|
|
 |
lunka01
Doświadczony Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Wiek: 40 Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 959 Otrzymał 447 piw(a) Skąd: Delgany
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Siódemek napisał/a: | Panowie za przeproszeniem co Wy pie********
Rowery z 26" kołach są w użytku i całkiem dobrze się mają i będą się dobrze miały przez jeszcze długi czas (patrz downhill). Może i faktycznie zawodowcy przechodzą na 27,5, 27,5+ lub 29 ale nie wychodzą one z produkcji. Ramy będą jeszcze bardzo długo dostępne, obręcze i szprychy także, poza tym istnieje także rynek wtórny, który jest świetny jeśli dysponuje się niezbyt wielkim budżetem. |
Tak tak 26" aint dead itd. Oczywiscie ze sa produkowane w segmencie low end, praktycznie 95% pro przeslo juz dawno na 29 (XC) lub 650b (Enduro, DH)
Siódemek napisał/a: |
Z jakiego powodu? Klasyczne stery z nabijanymi miskami mają jedną wadę: mają nabijane miski. Półzintegrowane podobnie, mniej się człowiek namęczy ale dalej. Zintegrowane, wkładasz, skręcasz i jedziesz. |
No odpowedziales sobie dlaczego!
Siódemek napisał/a: |
Tak tarcza 250mm a co. Duże tarcze są dobre przy downhillu aby się nie zagotowały i nie straciły właściwości hamujących albo po prostu się powyginały. Do turystycznej jazdy wystarczą 140-160mm a nawet V-ki. |
Niepotrzebna przesada tym samym moge powiedziec zaloz sobie v-breaki i zapraszam na EWS i zobaczymy jak bedzie. CHlopak dal przyklada roweru z dyskiem nie napisal jak jezdzi to wiadomo ze 160/180 bedzie lepsze od 140mm.
Siódemek napisał/a: |
od górkę zawsze jestem pierwszy, z górki trochę gorzej ale daję radę
|
no i teraz juz wiadomo dlaczego bagatelizujesz temat hamulcow |
_________________ https://www.youtube.com/w...RDMMsy_BaUwOGjI
JAK CI SIE MOJ POST O D**** MARYNY NIE PODOBA TO WCISNIJ IKONKE IGNORUJ W PRAWYM GORNYM ROGU MOJEGO POSTU |
|
|
|
 |
lunka01
Doświadczony Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Wiek: 40 Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 959 Otrzymał 447 piw(a) Skąd: Delgany
|
|
|
|
 |
je2bnik
Aficionado


Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 758 Otrzymał 637 piw(a) Skąd: Radom/Warszawa
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Niuch, niuch ... a już czułem w powietrzu małą gównoburzę
A chłopak chciał tylko dobry rower kupić...
Ładna fotka BTW. Doszły mnie słuchy, że zapalimy w niedalekiej przyszłości w Warszawie |
|
|
|
 |
Siódemek
Nowicjusz


Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 33 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 45 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Cybertron
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
lunka01 napisał/a: |
Tak tak 26" aint dead itd. Oczywiscie ze sa produkowane w segmencie low end, praktycznie 95% pro przeslo juz dawno na 29 (XC) lub 650b (Enduro, DH)
|
W enduro jeszcze się zgodzę w DH niekoniecznie. Poza tym kolega chyba o rower do jazdy rekreacyjnej a nie ostrego katowania. W związku z tym ramy i kół raczej nie połamie. Więc rower będzie służył lata przy odpowiedniej konserwacji.
lunka01 napisał/a: |
Siódemek napisał/a: |
Z jakiego powodu? Klasyczne stery z nabijanymi miskami mają jedną wadę: mają nabijane miski. Półzintegrowane podobnie, mniej się człowiek namęczy ale dalej. Zintegrowane, wkładasz, skręcasz i jedziesz. |
No odpowedziales sobie dlaczego! |
No właśnie napisałem, że zintegrowane są w zasadzie lepsze (przynajmniej jeśli chodzi o maintenance). Ty napisałeś aby unikał zintegrowanych.
lunka01 napisał/a: |
Siódemek napisał/a: |
Tak tarcza 250mm a co. Duże tarcze są dobre przy downhillu aby się nie zagotowały i nie straciły właściwości hamujących albo po prostu się powyginały. Do turystycznej jazdy wystarczą 140-160mm a nawet V-ki. |
Niepotrzebna przesada tym samym moge powiedziec zaloz sobie v-breaki i zapraszam na EWS i zobaczymy jak bedzie. CHlopak dal przyklada roweru z dyskiem nie napisal jak jezdzi to wiadomo ze 160/180 bedzie lepsze od 140mm.
Siódemek napisał/a: |
od górkę zawsze jestem pierwszy, z górki trochę gorzej ale daję radę
|
no i teraz juz wiadomo dlaczego bagatelizujesz temat hamulcow |
Niczego nie bagatelizuje po prostu chodzi o dostosowanie sprzętu do potrzeb użytkownika. Jeśli będzie jeździł po mieście i czasami po lecie po co inwestować w tarcze? V-ki starczą. Moim zdaniem. Nie wiem czy jest EWS ale autor tematu też się chyba tam nie wybierze. Poza tym całkowicie sztywnym rowerze ciężko poginać z góry jak na fullu. Ale czasem jak wybieram się na przejażdżkę drugim rowerem to zjeżdżam z tych samych górek na V-kach, wolniej, ostrożniej ale zjeżdzam.
Podsumowując chodzi o dobranie roweru pod swoje potrzeby. Jak połknie bakcyla to złoży customa własnymi rękoma a z tego zrobi bułkowóz.
BTW. Widzę, że ty jesteś bardziej z tych który wolą na górkę wjechać i później zjechać niż w obie strony na rowerze. |
_________________ "Jeżeli będę mógł umrzeć, mówiąc: „Życie jest takie piękne”, to nic poza tym nie jest istotne." Michael Corleone |
|
|
|
 |
lunka01
Doświadczony Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Wiek: 40 Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 959 Otrzymał 447 piw(a) Skąd: Delgany
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Niestety jedwabniczku raczej nie zapale bo wy palita w lykendy a w gre wchodzila wycieczka we wtorek...
Zintegrowane stery lubia znisczyc rame.
Lubie jezdzic w dol i w gore, jezdze Enduro i XC mam nawet szosowke ooooo
Tak jak wspomnialem na poczatku za 2K to mozna sobie kupic rower na polne siezki, nie chcialem rozwijac tematu zeby ktos nie poczul sie urazony.
EWS to Enduro Word Series, to bylo przeryswoanie tak jak Twoje z tarczami 250mm, nie wybralbym sie na polowe miejsc gdzie jezdze z tarcza 120 nie mowiac o V-break. A nie jestem jakims hardcorem, lubie zapierdalac nie pwoiem ale wszystko w granicach rozsadku. Ale tak zgodze sie lepiej dobry V-break niz gowniana tarcza. Z tym ze za 2K to ledwo kupic dobra rame hardtail i to bez widelca wiec.
Wlasnie dlatego nie zabardzo chcialem tez cokolwiek pisac bo torche nie moj poziom ale ze nikt nic nie odpisywal to cos naskrobalem. Opisalem po swojemu i raczej pod siebie...zdazylo mi sie rame zlozyc na pol a do tanioch nie nalezala.
 |
_________________ https://www.youtube.com/w...RDMMsy_BaUwOGjI
JAK CI SIE MOJ POST O D**** MARYNY NIE PODOBA TO WCISNIJ IKONKE IGNORUJ W PRAWYM GORNYM ROGU MOJEGO POSTU |
|
|
|
 |
Siódemek
Nowicjusz


Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 33 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 45 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Cybertron
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
Nie słyszałem o zniszczeniu ramy przez stery zintegrowane ale pewnie się zdarzały. W jednym ameliniowym rowerze mam zintegrowane i od 7 lat nic. W stalowym mam nabijane klasyczne miski i też jest spoko, ale można zniszczyć ramę wybijając lub nieumiejętnie wbijając. Nie no za 2k kupisz eleganckiego stallovego on-one'a i jeszcze 1k na amor zostanie.
Odnośnie hamulców to to co mówiłem, dopasowanie roweru do potrzeb, nikt nie pojedzie na przełaju na singletracka (może poza ludzki którzy naprawdę wiedzą co robią) ale już nikt nie wybierze się w trasę Lublin - Szczecin na DH fullu.
Nie wiem, może same dobre egzemplarze mi się trafiają, nie złożyłem żadnej ramy czy to stallovej czy ameliniowej czy wunglowej. |
_________________ "Jeżeli będę mógł umrzeć, mówiąc: „Życie jest takie piękne”, to nic poza tym nie jest istotne." Michael Corleone |
|
|
|
 |
je2bnik
Aficionado


Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 758 Otrzymał 637 piw(a) Skąd: Radom/Warszawa
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2016
|
|
|
lunka01 napisał/a: | Niestety jedwabniczku raczej nie zapale bo wy palita w lykendy a w gre wchodzila wycieczka we wtorek...
|
Przyjeżdżaj nawet i we wtorek, jak wieczorem to się spróbuję wyrwać. |
|
|
|
 |
jjanik90
Nowicjusz Janik

Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2016 Posty: 0 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 06 Lip, 2016
|
|
|
Przy okazji ja sie podłącze pod ten wątek. Szukam roweru do 1500zł. MTB. Co możecie polecić? ewentualnie mogę dorzucic 200-300zł |
_________________ http://gladkacera.pl |
|
|
|
 |
kaczmi
Nowicjusz


Wiek: 37 Dołączył: 19 Cze 2016 Posty: 78 Otrzymał 97 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 06 Lip, 2016
|
|
|
Ja ostatnio kupiłem Cube Aim SL 29.
Zajebisty rowerek!!
Niestety trochę powyżej twojego budżetu, ale może wybierzesz coś z hamulcami V-brake zamiast tarczowych i może wyjdzie taniej.
Może np. Cube AIM 27? |
_________________ Format: Robusto
Piotr |
|
|
|
 |
arew33
Nowicjusz Witam

Wiek: 45 Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 0 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 07 Sie, 2016
|
|
|
Ja polecam Krossa. Są różne modele z każdej półki. Ja mam taki ze średniej za ok. 2 tys zł i daje rade już 3 lata. |
_________________ Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
 |
Daro
Nowicjusz

Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 65 Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 92 Otrzymał 55 piw(a) Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 17 Wrz, 2016
|
|
|
Koledzy kupiłem taki rower
http://www.goride.pl/cros...do-50-2016.html
Byłem trochę napalony i kupiłem najmniejszy dostępny rozmiar ramy 19". Mam 175 cm wzrostu, powinienem kupić 17". Jazda jest ok., ale przy zatrzymaniu lub wsiadaniu to odczuwam. Czy da się jeździć takim trochę za dużym rowerem ? |
_________________ Darek |
|
|
|
 |
korea83
Ekspert Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Obecności na FOSCA: 8
Wiek: 39 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1890 Otrzymał 287 piw(a) Skąd: Kościan
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Wymień mostek na krótszy i będzie nieco lepiej. Możesz też kupić siodełko z regulacją wzdłużną i w ten sposób nieco zyskać. |
|
|
|
 |
Daro
Nowicjusz

Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 65 Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 92 Otrzymał 55 piw(a) Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Mi chodzi o wysokość ramy. Jak staję na ziemi, nie mam prawie żadnego luzu pomiędzy ramą a kroczem. D |
_________________ Darek |
|
|
|
 |
lunka01
Doświadczony Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Wiek: 40 Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 959 Otrzymał 447 piw(a) Skąd: Delgany
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Turystycznie pojezdzisz ale za wieksza jazde bym sie nie zabieral bo przy pierwszej wyjebce to poczujesz i to tam gdzie no wiadomo.
Rama ramie nie rowna jeden model L moze byc lepiej dopasowany niz inny model M, jesli CI niewygodnie to zmien. |
_________________ https://www.youtube.com/w...RDMMsy_BaUwOGjI
JAK CI SIE MOJ POST O D**** MARYNY NIE PODOBA TO WCISNIJ IKONKE IGNORUJ W PRAWYM GORNYM ROGU MOJEGO POSTU |
|
|
|
 |
Daro
Nowicjusz

Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 65 Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 92 Otrzymał 55 piw(a) Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Zmienić będzie ciężko, w sklepie w którym kupowałem nie mają mojego rozmiaru 17". Zwrotu też nie przyjmą , przejechałem kilkanaście km. Pytanie do bardziej doświadczonych. Czy coś z tego będzie, czy tylko będzie stał na strychu. Sama jazda jest ok, tylko ten problem z zatrzymywaniem |
_________________ Darek |
|
|
|
 |
lunka01
Doświadczony Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Wiek: 40 Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 959 Otrzymał 447 piw(a) Skąd: Delgany
|
Wysłany: Nie 18 Wrz, 2016
|
|
|
Powiem tak, ja uprawiam 3 dyscypliny off roadowe XC, CX i Enduro biore udzial w przeszlo 30 wyscigach w roku poziomu klubowego i krajowego (czuje sie wystarczaco dosiwadczony)...rama powinna byc dobrana do wzrostu ale jak pisalem wczesniej jezdzic sie da wszystko zalezy od tego na jakim poziomie jestes, w pewnym momencie moze (ale nie musi) zacznie CI to przeszkadzac. Na razie tym sie nie przejmuj, tez mam jedna rame 19" a jestem nizszy od Ciebie i zyje. |
_________________ https://www.youtube.com/w...RDMMsy_BaUwOGjI
JAK CI SIE MOJ POST O D**** MARYNY NIE PODOBA TO WCISNIJ IKONKE IGNORUJ W PRAWYM GORNYM ROGU MOJEGO POSTU |
|
|
|
 |
|
Reklamator
|
Wysłany: Reklama
|
|
|
|
|
|
|
|