Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować TUTAJ
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników! :-)
Rejestrując się na forum uzyskujesz m.in. rabaty na cygara u forumowych partnerów (sklepy cygarowe). Zapraszamy!

Cigar Aficionado
autologowanie:
Witaj na forum Cigar Aficionado! Aby uzyskać pełny dostęp zaloguj się lub zarejestruj.

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: ekspert, od, poszukiwany, slownictwa

Przesunięty przez: korea83
Wto 31 Sty, 2017
Poszukiwany ekspert od słownictwa
Autor Wiadomość
greyhound
Nowicjusz
ja tu tylko na chwilę

Wysłany: Wto 31 Sty, 2017   Poszukiwany ekspert od słownictwa

Witam serdecznie i z góry przepraszam jeśli umieszczam ten post w złym miejscu.

Poszukuję polskiego odpowiednika słowa na określenie sweatbox, co - jeśli dobrze rozumiem - oznacza urządzenie w którym liście tytoniu się "pocą". Możliwe, że jest to określenie archaiczne. Jestem kompletnym laikiem w tym temacie i byłabym ogromnie wdzięczna za pomoc. Zdaję sobie sprawę, że polski odpowiednik może po prostu nie istnieć, ale mimo to samo objaśnienie tego terminu będzie pomocne.

korea83
Ekspert Aficionado

Zaproszone osoby: 1
Obecności na FOSCA: 8
Otrzymał 227 piw(a)
Wysłany: Wto 31 Sty, 2017   

Podaj proszę jakiś większy fragment tekstu skąd pochodzi to słowo. Łatwiej będzie coś wyciągnąć z kontekstu wypowiedzi.

mój status

greyhound
Nowicjusz
ja tu tylko na chwilę

To określenie wzięte ze słownika: 'a device for causing tobacco leaves, fruit, or hides to sweat'. Za szerszy kontekst można jedynie potraktować to, że może być to używane również do owoców i skór, ale nie wiem w jakim znaczeniu.
Spróbuję jeszcze uzyskać jakiekolwiek dodatkowe informacje z angielskiego forum, może uda mi się zdobyć zdjęcie.

korea83
Ekspert Aficionado

Otrzymał 227 piw(a)

Zatem wydaje mi się, że chodzi tutaj o suszarkę do tytoniu.