Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować TUTAJ
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników! :-)
Rejestrując się na forum uzyskujesz m.in. rabaty na cygara u forumowych partnerów (sklepy cygarowe). Zapraszamy!

Cigar Aficionado
autologowanie:
Witaj na forum Cigar Aficionado! Aby uzyskać pełny dostęp zaloguj się lub zarejestruj.


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cygara, do, muzyka

Muzyka do cygara
Autor Wiadomość
mushal
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 21 Sie, 2007   

strix napisał/a:
Niezle, jaka gradacja papieru sciernego trzeba przetrzec nienagrana plyte CD
zeby uzyskac taki efekt?
strix


eee... wystarczy ca. 14,074 lub np. 3,574 MHz :-) Hellschreiber :) .

Btw: polecam stream http://82.197.167.138:80 - mi sie przy tym milo pali.
_________________
Maciej S. Muszalski
"Those who are too smart to engage in politics are punished by being governed by those who are dumber." - Platon
 
 
mushal
Nowicjusz



Dołączył: 04 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 21 Sie, 2007   

e napisał/a:
Jak pisalem wczesniej do cygar mozna sluchac wszystkiego. Przez pare dni z Muszalem sluchalismy takiej "muzyki" :palacz3:


Pasowala do "murzynskich pal", ktore raczylismy bylismy palic :) .
_________________
Maciej S. Muszalski
"Those who are too smart to engage in politics are punished by being governed by those who are dumber." - Platon
 
 
mp_rz
Nowicjusz
Aficionado Desperado



Wiek: 29
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 34
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 21 Sie, 2007   

No, a co do tej muzyki jeszcze zabiorę głos :P - to proponuje puścić sobie muzykę z "Ojca Chrzestnego"... oraz dla wzmocnienia efektu wypadałoby przywdziać przyciemniane awiatory oraz marynarkę (jakiś ciekawy krój) :D Myślę, że efekt może być całkiem fajny :)
... szczególnie wzrok ludzi na ulicy, będzie ciekawy.
_________________
Pzdr.

mp
 
 
 
Mateusz
Początkujący Aficionado
Cigar&Pipe conesseur



Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 484
Otrzymał 12 piw(a)
Skąd: Jaworzno/ Kraków
Wysłany: Wto 21 Sie, 2007   

no co ty ja planuje wyjsc kiedys na miasto zujac moj tyton i do standardowych kowbojek jeansow i lustrzanych aviatorow dodac jeszcze flanele i kapelusz :) bo sie kurzy
_________________

 
  mój status
 
mp_rz
Nowicjusz
Aficionado Desperado



Wiek: 29
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 34
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Śro 22 Sie, 2007   

hehe :) napewno zrobisz na przechodniach niezapomniane wrażenie ;)
_________________
Pzdr.

mp
 
 
 
Winston Churchill
Aficionado



Obecności na FOSCA: 10
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 790
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Mateusz napisał/a:
no co ty ja planuje wyjsc kiedys na miasto zujac moj tyton i do standardowych kowbojek jeansow i lustrzanych aviatorow dodac jeszcze flanele i kapelusz :) bo sie kurzy


...i starym kowbojskim zwyczajem powinienes pluc czarna 'chara' na chodnik ;-)
_________________
Czy ja palę??
Pani Kierowniczko! Ja palę przez cały czas! Na okrągło!
Nie no, nie ma za co..
 
  mój status
 
Mateusz
Początkujący Aficionado
Cigar&Pipe conesseur



Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 484
Otrzymał 12 piw(a)
Skąd: Jaworzno/ Kraków
Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

to juz robilem ;) w zasadzie czesto tak robie ;)
_________________

 
  mój status
 
mp_rz
Nowicjusz
Aficionado Desperado



Wiek: 29
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 34
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

hehe :) Wrzuć tutaj zdjęcie :)
_________________
Pzdr.

mp
 
 
 
Mateusz
Początkujący Aficionado
Cigar&Pipe conesseur



Obecności na FOSCA: 1
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 484
Otrzymał 12 piw(a)
Skąd: Jaworzno/ Kraków
Wysłany: Pon 27 Sie, 2007   

hmm czego? mojego spaceru z psem czy twardej miny ala clint podczas zucia ;)
bo zdjecia torebki z tytonie mto wstawilem w topiku http://www.ni99a.webd.pl/...topic.php?t=791
_________________

 
  mój status
 
Markuz
Początkujący Aficionado
El Mariachi



Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 267
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

dziś w "Trójce" usłyszałem coś co może być całkiem ciekawe przy cygarze. Zespół zwie się Beirut, założony został przez Amerykanina meksykańskiego pochodzenia a gra muzykę wpadającą w...bałkański folk :) dla wielbicieli alternatywno-folkowych klimatów szczerze polecam
pozdrawiam
m
_________________
"Jam jest częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro..."
 
  mój status
 
Gość

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

Czyżby "Postcards from Italy"? :) Bo wałkują ją w kółko :) Ale fakt faktem, ciężko zespołu nie polubić. Wytwarza jakąś specyficzną atmosferę spokoju, błogości. Jak dla mnie oczywiście. Do cygara wydaje się całkiem ok. Ale raczej tego wieczornego :)
 
 
Markuz
Początkujący Aficionado
El Mariachi



Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 267
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

dziś piosnką dnia było "a call to arms" - świetny teledysk do tego nakręcili grając wszystko na żywo (teledysk z kolei podpisany jest tytułem "Nantes" ). a muzyka faktycznie bardzo bardzo na wieczór. :)
_________________
"Jam jest częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro..."
 
  mój status
 
Gość

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

To ten teledysk zaczynający się marszem wokalisty z panem od akordeonu przez miasto? Chyba kojarzę :) Świetna sprawa, zespół z czystym sercem polecam dołączając się do Markuza :)
 
 
Markuz
Początkujący Aficionado
El Mariachi



Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 267
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

ten teledysk to schodzenie wokalisty po schodach przechodząc po kolei przy różnych muzykach. http://flyingclubcup.com/spip.php?article2 to go masz.
pozdrawiam
m
_________________
"Jam jest częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro..."
 
  mój status
 
Gość

Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

Pomysł doskonały :D Ja z kolei znam ten---> http://youtube.com/watch?v=jc3ZAs17uAg
 
 
Jacek Uchryń
Ekspert Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 1434
Otrzymał 25 piw(a)
Skąd: L. USA
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

Kurcze ten chłopak jest świetny dawno już nie słuchałem takiej muzyki macie tego więcej to dajcie tu linki .aż mnie macanudo jakiejś rytmiki marszowej nabrało w smakach .
 
 
Jacek Uchryń
Ekspert Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 1434
Otrzymał 25 piw(a)
Skąd: L. USA
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

Trochę kiepska jakość ale to też jest nie złe mój marynistyczny klimat w melodii http://youtube.com/watch?...related&search= kurcze ale jestem do tyłu z muzą. :bejsbol:
 
 
Jacek Uchryń
Ekspert Aficionado


Zaproszone osoby: 1
Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 1434
Otrzymał 25 piw(a)
Skąd: L. USA
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007   

A to mój wielki faworyt jest naprawdę nr1 od jakiś 2 lat

http://youtube.com/watch?...related&search= dzięki Ci panie za you Tube i Josha wszystkim polecam wszystkim a ta piosenka specjalnie dla Olguś dzis ma nasze słonko urodziny jeszcze 10 min.Olguś to dla Ciebie.
 
 
lechu(Cham!)
Nowicjusz
RyJ lover ^^



Wiek: 30
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 50
Skąd: Białystok
Wysłany: Śro 26 Wrz, 2007   

po wejsciu tego motywu 'irlandzkiego' mógłbym rzec ze jest dzien swietego patryka a pierwsze co mi sie nasuneło do głowy to gdzie moje zielone piwo

ogólnie gut :palacz:
 
  mój status
 
Sergiej
Ekspert Aficionado



Obecności na FOSCA: 12
Wiek: 30
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1337
Otrzymał 100 piw(a)
Skąd: Łódź/Poznań
Wysłany: Pon 05 Lis, 2007   

dla mnie muzyka do palenia cygara zdecydowanie zależy od dnia, lecz musi być spełniony podstawowy warunek - musi być to muzyka w dobrej jakości, mp3 mówię stanowcze NIE
 
 
Reklamator

Wysłany:    Reklama

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Muzyka bez cygara
irek Muzyka / Film 2 Pon 09 Lut, 2009
szukran
Brak nowych postów Muzyka gotycka
Olguś Muzyka / Film 40 Sob 25 Wrz, 2010
tomaal
Brak nowych postów Muzyka kubańska...
Smokey Muzyka / Film 40 Wto 14 Paź, 2008
Jarema
Brak nowych postów Autorska muzyka - zapraszam!
Barrado Muzyka / Film 12 Pią 29 Lip, 2016
qlopek999
Brak nowych postów LOTR - muzyka cygarowa?
Gość Muzyka / Film 5 Pon 24 Gru, 2007
dutch

Strona ma charakter hobbystyczny i informacyjny. Przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia.

Palenie szkodzi zdrowiu!
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 18