|
Autor |
Wiadomość |
MARCINzPŁOCKA
Nowicjusz biały czarnuch
Wiek: 43 Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 75 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 03 Cze, 2008
|
|
|
Na totalne wyluzowanie proponuję film KELNERZY
stary ale jary, malo ambitny ale czy takie filmy tylko cieszą? |
_________________ MACANUDO MADURO DIPLOMAT & HAYDE PARK NR1
|
|
|
|
|
sonieczkat
Nowicjusz
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 7 Skąd: elbląg
|
Wysłany: Śro 04 Cze, 2008
|
|
|
polecam "Aż poleje się krew" historia pierwszych wydobywców ropy naftowej w Ameryce. Świetne |
_________________
|
|
|
|
|
dmmps
Nowicjusz
Wiek: 34 Dołączył: 16 Kwi 2008 Posty: 10 Skąd: ~Wawa
|
Wysłany: Śro 04 Cze, 2008
|
|
|
sonieczkat napisał/a: | polecam "Aż poleje się krew" historia pierwszych wydobywców ropy naftowej w Ameryce. Świetne |
a mi się średnio podobał. jak na 158min trochę za mało akcji przez co miejscami nudnawy |
|
|
|
|
sonieczkat
Nowicjusz
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 7 Skąd: elbląg
|
Wysłany: Śro 04 Cze, 2008
|
|
|
w tym całym śmietnisku komerchy to na prawde miła odmiana. tak samo polecam "Zabójstwo Jesse'ego Jamesa przez tchórzliwego Roberta Forda". film długi ale ze smakiem, piękne obrazy. coś w stylu "Kroniki zapowiedzianej śmierci" Marqueza - do końca nadzieja ze może skończy się inaczej |
_________________
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
|
|
|
"Impuls" - kolejny fakt zeby nie ufać napisom na opakowaniu a więc :
"[i]O FILMIE:
Claire Dennison (Willa Ford), piękna kobieta całkowicie oddana swojemu mężowi robi wszystko, by spełnić jego fantazje. Zaintrygowana odgrywaniem różnych postaci i zabawą kosztem innych, Claire, za zgodą męża, odnajduje mężczyznę mogącego urozmaicić ich pożycie. Traf chce, że jest on idealnym odzwierciedleniem współmałżonka. Chcąc zerwać znajomość, Claire odkrywa, że nieznajomy dopiero rozpoczął zagmatwaną emocjonalną rozgrywkę i ani mu się śni szybko ją zakończyć "[/i]
Miało byc tak pięknie (thriller , 90 min) ale niestety 3/10 . Wiało nudą i to okropnie.
Nie polecam. |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
sonieczkat
Nowicjusz
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 7 Skąd: elbląg
|
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
|
|
|
ja już nie raz się nacięłam w ten sposób. film się super zapowiada a okazuje sie knotem albo zakończenie jest denne. ostatnio jedyne filmy jakie mnie zadowalają to te których na początku nie chciałam oglądać |
_________________
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
|
|
|
sonieczkat napisał/a: | ja już nie raz się nacięłam w ten sposób. film się super zapowiada a okazuje sie knotem albo zakończenie jest denne. ostatnio jedyne filmy jakie mnie zadowalają to te których na początku nie chciałam oglądać |
Tak bywa najczęściej tylko trudno początek przetrzymać
Ja choć jestem nałogowym maniakiem filmowym to czasem pół filmu zastanawiam się czy nie nacisnac STOP i złapać za książkę.
Pozdrawiam
h71 |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
pepeel [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
|
|
|
Ja wpadlem w trans i ogladam aktualnie wszystkie czesci J. Bonda Konkretnie jedna dziennie |
|
|
|
|
sonieczkat
Nowicjusz
Wiek: 35 Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 7 Skąd: elbląg
|
Wysłany: Pią 06 Cze, 2008
|
|
|
dziś po 23 na tvp 1 "porozmawiaj z nią" almodovara. polecam wszystkim. |
_________________
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2008
|
|
|
"smaki miłości" - amerykański melodramat opowiadający o różnych aspektach miłości . Całość oceniłem na 5/10 choć nie jest to żadna rewelacja to jednak troszkę daje do myślenia. Można zobaczyć.
http://film.onet.pl/13564,,Smaki_miłości,film.html
"Butelki zwrotne" - czeska produkcja tematyka podobna jak wyżej z tym że główny bohater ma 65 lat a jeszcze chciałby ...
http://film.onet.pl/14497...rotne,film.html
I choc piszą że to komedia to dużo śmiechu nie było. 6/10 za to że czeskie
Znacznie bardziej podobał mi się niż "smaki miłości" |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2008
|
|
|
Amerykanie przechodzą samych siebie:
"Spisek w New Hope" - Val Kilmer w roli głównej i to tyle...
http://film.onet.pl/16951..._Hope,film.html
Amerykański sen o Dzikim Zachodzie, korporacja militarna, dyktatura złych ludzi w miasteczku, żołnierz (RAMBO 1) konfilt z prawem itp...
Ło matko chyba wyczerpali juz wszystkie tematy filmowe.
3/10 za Vala który śladem swoich kolegów z filmów akcji poddał się trudnym prawom rynku i zeżarła go totalna komercja.
Człowiek który wystąpił w takich filmach jak: "7 lat w Tybecie" , "Gorączka", "Święty" i choćby "Batman" teraz grywa w filmach które nudzą.
jednak jak to mawia się "nikt nie jest doskonały"
Mam jednak nadzieję że jak trochę schudnie (bo strasznie się zapasł) to znów nakręci film z 90 minutową akcją i tego mu życzę.
Filmu nie polecam.
Pozdrawiam
H71 |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
Josephros
Doświadczony Aficionado szara eminencja ;d
Obecności na FOSCA: 3
Wiek: 37 Dołączył: 17 Gru 2006 Posty: 917 Otrzymał 3 piw(a) Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2008
|
|
|
Zapomniałeś do filmografi Kilmera dodać Top Gun któy woczoraj leciał na tvp1 z tego co widziałem |
_________________ Tempus fugit, aeternitas manet |
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2008
|
|
|
Josephros napisał/a: | Zapomniałeś do filmografi Kilmera dodać Top Gun któy woczoraj leciał na tvp1 z tego co widziałem |
Pewnie tak, masz absolutna racje lecz wtedy był młody , nieznany i grał drugoplanową rolę a ja wymieniałem tylko pierwsze. Tak czy owak aktor jest dobry.
Nie wiem czy widziałeś "Duch i Mrok" ja nie to zobacz.
H71 |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Sob 07 Cze, 2008
|
|
|
"Grizzly park" -horror - 1/10 z fantastycznym końcem - wręcz nie spadłem z fotela ze smiechu
"O FILMIE:
Grupa młodych ludzi walczy o życie ze zbiegłym psychopatycznym mordercą oraz z nieposkromionymi siłami natury. Grupa trudnej młodzieży w ramach resocjalizacji trafia do odludnej puszczy, gdzie pod okiem strażnika ma wykonywać prace społeczne. Wkrótce okazuje się, że w tej okolicy ukrywa się zbiegły seryjny morderca, który tylko czeka na nowe ofiary. Jednak to nie on jest najbardziej krwiożerczą bestią w puszczy. Rozpoczyna się krwawe polowanie. "
Więc opis nie ma nic wspólnego z filmem. Patrząc na takie obrazy człowiek zastanawia się ile dzieci głoduje na świecie.
Nie polecam - stanowczo nie polecam ewentualnie ostatnie 10 minut żeby załapać pointę.
Pozdrawiam H71
cdn. |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2008
|
|
|
"OSIEM" (Crazy Eights) - horror , opuszczony budynek szpitala, mroczna tajemnica z dzieciństwa, grupka ludzi z koszmarami itp. Zapowiadało się nawet, nawet. Elementy fantastyczne ale niestety 4/10 - 75 minut odeszło w cień. Porównując do dzisiejszego meczu to właściwie nie ma porównania. Ten mecz to był horror w skali 10/10
Filmu jednak nie polecam.
http://film.onet.pl/14488,,Osiem,film.html |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Pią 13 Cze, 2008
|
|
|
Wieszok89 napisał/a: | Sweeney Todd - kolejne dzieło mojego ulubionego rezysera - Tima Burtona. Mroczny musical(!!!) o golibrodzie - mściwym mordercy i kucharce z "pomysłem". Film mroczny, czasami śmieszny, groteskowy, po prostu Burtonowski.
Z całego serca polecam.
10/10 |
Po wczorajszym meczu mam mdłości na jezyk angielski ale wytrzymałem 110 minut ze Sweenym. Może nie znam sie za bardzo i musicale to jakos nie bardzo mi podchodzą ale :
- temat zerżniety z "Delicatessen" no może nie do końca ale ten watek z "kucharka z pomysłem" ,
- dołożona mierna oprawa muzyczna przez Helke Bonhan -Carter , Janka Deppa i Alka Rickmana - POWALA nawet o 4 nad ranem
- mroczne klimaty wygenerowane komputerowo
Może sie czepiam bo mnie wku...rzył jakis Hogward Łep (sędzia , policjant) ale film dla mnie dno.
2/10 za chęci nakrecenia takiego musicalu dla Tima Burtona miast dać na głodne dzieci w Albani.
Oczywiście jestem jeszcze naładowany emocjami meczu ale zdanie moje się nie zmieni.
Kto chce zobaczy ale ja już drugi raz nie dał bym się namówić na musical ( po angielsku w dodatku )
Pozdrawiam
H71
ps. do końca wierny!!!
POLSKA!!!
Artur Boruc!!! Artur!!!
Artur Boruc!!! Artur!!! |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
athena76
Nowicjusz athena76
Wiek: 47 Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 25 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 14 Cze, 2008
|
|
|
SKY KAPITAN I ŚWIAT JUTRA 6/10, film zrobiony na blue boxie, świetna technika, obsada, ciekawa fabuła i zwroty akcji. Świetna rola Jude'a Law i rewelacyjna charakterystyka Angeliny Jolie. Gwyneth Paltrow jakoś mi nie podpasiła w tej roli, ale filmu nie zepsuła. Świetny film dla małolatów, no i ich rodziców, tak na leniwe popołudnie.
pzdr |
_________________ Ἀθήνη |
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Śro 18 Cze, 2008
|
|
|
"Gdzie jesteś Amando" - dramat kryminalny 6/10 - granie na ludzkich uczuciach i zachowaniach gdy chodzi o porywanie dzieci. Żałośni są dorosli ludzie ... żałośni...
Było by lepiej gdyby ludzie nigdy nie dorastali...
http://film.onet.pl/13970...mando,film.html |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
Highlander71
Ekspert Aficionado The Thirsty Traveler
Obecności na FOSCA: 9
Wiek: 52 Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 1387 Otrzymał 484 piw(a) Skąd: Leszczyny, Polska
|
Wysłany: Czw 19 Cze, 2008
|
|
|
Wieszok89 napisał/a: | Sierociniec - 9/10 - pierwszy film po którym wracając w nocy szybciej biło mi serce, trzyma w napięciu. Del Toro jest pierwszym reżyserem który mnie oficjalnie wystraszył! Gratulacje i serdecznie film polecam! |
Jak juz pisał Wieszok89 film godny polecenia trzyma w napięciu , klimatem przypomina trochę film "Zemsta po latach" lub "Inni"
Niski budżet, "0" efektów FX a napecie jak w "Blair..." Są "chwile" jak na dreszczowiec.
Hiszpańska produkcja ma tez swój urok.
Jak na taka tematyke mocne 8/10 - z krzesła nie spadłem bo i na dworze jasno ale wieczorem oglądało by się to dużo lepiej. Pewnie wtedy ocena była by wieksza.
Pozdrawiam h71 |
_________________ Pozdrawiam - Highlander71
|
|
|
|
|
Wieszok89
Nowicjusz Wypalonych cygar: 35
Wiek: 34 Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22 Cze, 2008
|
|
|
Dziś coś na odwrót, sprzecznie z nazwą tematu, czyli mam zamiar wspomnieć o:
Zdarzenie - Pierwszy film na którym po prostu miałem ochotę wyjść z kina... obrady sejmu bardziej trzymają w napięciu... Takiego gniotu dawno nie widziałem, a nie mam zbytnio wygórowanych wymagań od filmów.
Odradzam, a szkoda, bo na tym motywie można napisać całkiem dobrą fabułę a reżyser ma całkiem dobre filmy w dorobku (m.in 6 zmysł i znaki) -3/10 |
|
|
|
|
|
Reklamator
|
Wysłany: Reklama
|
|
|
|
|
|
|
|