Aby korzystać z zawartości forum należy się zarejestrować TUTAJ
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników! :-)
Rejestrując się na forum uzyskujesz m.in. rabaty na cygara u forumowych partnerów (sklepy cygarowe). Zapraszamy!

Cigar Aficionado
autologowanie:
Witaj na forum Cigar Aficionado! Aby uzyskać pełny dostęp zaloguj się lub zarejestruj.

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: do, gadzet, maniakow, pytanie

Zamknięty przez: korea83
Sob 28 Lut, 2015
Pytanie do gadżet maniaków ;)
Autor Wiadomość
blaugrana
Ekspert Aficionado

Otrzymał 1254 piw(a)
Wysłany: Śro 25 Lut, 2015   Pytanie do gadżet maniaków ;)

Zastanawiam się nad kupnem małego tabletu i nie mogę się zdecydować. Generalnie w sprawach technicznych jestem total zielony i te wszystkie dane specyfikacji nic mi nie mówią.

Pytanie do Was:
Który z tych dwóch modeli jest lepszy: ACER ICONIA czy SAMSUNG GALAXY TAB 4 ?

I jeszcze jedno pytanie:
Chcę kupić projektor do oglądania filmów i wpadł mi w oko ten model.
Co o nim sądzicie?
A może jest coś dużo lepszego w podobnej cenie?

Z góry wielkie dzięki za pomoc
Blau

Musashi
Nowicjusz

Otrzymał 10 piw(a)
Wysłany: Śro 25 Lut, 2015   

Heja

Ten tablet jakie ma mieć zastosowania?

Co do projektora to osobiście preferuje Benq rozwiązania. Ten Acer którego wybrałeś jest ok ale jakość obrazu, zwłaszcza kolorów i czerni będzie słaba i do filmów nie poleciłbym, prawdopodobnie będzie problem z migotaniem. Jeśli rozglądasz się za tanim projektorem to raczej w okolicach 2000-3000zl niz 1000zl, sprawdzonych firm Benq, Nex czy Epson z technologia LCD albo LDP .
Tutaj maly opis tych technologii
Bardzo dobre opinie zbiera Benq 1070 ale to już ciut droższy sprzęt który jednocześnie zapewnia bardzo dobry obraz dla filmów.